علل ادم در بیماری های کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل ادم در بیماری های کلیه چیستعلل ادم در بیماری کلیه ها چه هستند؟ دو عمدتا عوامل می تواند ادم در بیماری کلیه، که از دست دادن سنگین پروتئین در ادرار و اختلال عملکرد کلیه القاء وجود دارد. موارد زیر برخی جزئیات در مورد آن، به امید شما می توانید اطلاعات بیشتر را از آن دریافت کنید.

1. از دست دادن سنگین از پروتئین در ادرار

در این وضعیت، بیمار باید عملکرد طبیعی یا طبیعی کلیه است. از دست دادن سنگین پروتئین در ادرار (بیش از 3.0 گرم در روز) با ادم ناشی از آن است سندرم نفروتیک نامیده می شود. از آنجا که آلبومین کمک می کند تا برای حفظ حجم خون در رگ های خونی، کاهش مایع در رگ های خونی رخ می دهد. کلیه سپس ثبت نام است که کاهش حجم خون وجود دارد و بنابراین، تلاش برای حفظ نمک. در نتیجه، مایع به فضای بینابینی حرکت می کند، در نتیجه باعث ادم گوده گذار.

2. اختلال عملکرد کلیه

در این وضعیت، بیمارانی که بیماری کلیوی که اختلال عملکرد کلیوی توسعه ادم به دلیل محدودیت در توانایی کلیه ها به دفع سدیم به ادرار. بنابراین، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از هر باعث خواهد شد ادم توسعه اگر مصرف خود را از سدیم بیش از توانایی کلیه ها خود را به دفع سدیم. پیشرفته تر نارسایی کلیه، بیشتر مشکل احتباس نمک است به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به. وضعیت شدید ترین بیمار با نارسایی کلیه مرحله نهایی که نیاز به دیالیز درمان است. تعادل نمک این بیمار کاملا توسط دیالیز، که می تواند نمک در طول درمان حذف تنظیم می شود. دیالیز یک روش پاکسازی بدن از ناخالصی که تجمع زمانی که کلیه ها شکست است.

چگونه برای از بین بردن ادم در بیماری های کلیوی؟

کنترل مصرف نمک و آب لازم برای reliving ادم در بیماری کلیه است، اما نکته مهم این است که تعمیر کلیه های آسیب دیده. با این بیماری به خوبی می رود، تمام علائم آن به تدریج ناپدید خواهد شد.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما تماس.

http://www.kidney-support.org/ckd-symptoms/4044.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، ادم در بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 1806
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: